Интернет реклама за развитието на Вашия бизнес!
Защо ви е необходима дигитална реклама?
Маркетингът има грижата да свърже Вас и потенциалните Ви клиенти на правилното място и в подходящото време. При мащабите, с които дигитализацията обхваща нашето съвремие, най-доброто място, където всеки един бизнес може да потърси своите клиенти е онлайн – там, където прекарват най-голяма част от времето си. Дигиталните платформи отдавна не се използват само за лични нужди. Те представляват мощно средство за онлайн реклама. Изключително важно е за всеки бизнес да е наясно с ключовите ползи, които успешната интернет реклама има за популяризирането и развитието на дейността и бранда и да осъзнае огромната роля на дигиталното присъствие за цялостния успех.
Тенденциите за дигитализацията на бизнеса и търговията обуславят нуждата от използване на техники за дигитален маркетинг не само за допълнително развитие и конкурентноспособност на бизнеса, но и в много случаи – за неговото оцеляване. Как онлайн реклама ще помогне на Вашия бизнес? Ето ключовите ползи от Вашата дигитална маркетингова стратегия:
Възвръща инвестициите
Онлайн маркетингът има по-висока рентабилност спрямо традиционния. Преориентирането към онлайн реклама може да гарантира на фирмата Ви значителни спестявания. Това позволява и на малкия бизнес да си позволи да участва в конкуренцията наравно с по-големи имена в своята област.
шанс за малкия бизнес
Дигиталният маркетинг дава възможност и на по-малки фирми да участват в надпреварата редом с по-големите, да продават и обслужват клиенти дори на места, където нямат физически обекти и ресурсите да ги поддържат.
ефективен трафик
Чрез правилната стратегия за дигитална реклама постигате не само по-голям трафик, но и обръщате този трафик в реални продажби, абонаменти, последователи и потенциални клиенти. Онлайн рекламата е насочена към конкретна аудитория.
онлайн репутация
Дигиталният маркетинг Ви помага да изградите отношение към своя бизнес. Онлайн потребителите споделят и търсят мнения и реални оценки от останалите потребители в мрежата по отношение на марка или бизнес, от които се интересуват, като около 90% от тях твърдят, че се доверяват на тази информация.
Не количеството, а качеството на постигнатия трафик е от значение! Таргетирането на правилната аудитория, за постигане на реални резултати е от значение за дигиталния маркетинг и гарантира оцеляването на Вашият бизнес!
Какво е дигитален маркетинг?
Досега засегнахме накратко начините, по които онлайн рекламата може да благоприятства развитието на Вашия бизнес. И ако вече не сте уверени, че това не само ще подпомогне развитието и разпространението на Вашата дейност, но към днешна дата е и необходимо условие за това, ще Ви запознаем с компонентите на една онлайн маркетинг стратегия и със същността и преимуществата на всяка една от тях, за да затвърдим тази теза.
Правилният подход за популяризиране на даден бранд или продукт в интернет пространството може да бъде много индивидуален и следва да се изготви след обстоен анализ на аудиторията, целите и бюджета на рекламната стратегия. Най-висока ефективност и възвръщаемост на ресурсите може да се очаква от комбинирането на няколко форми на дигитална реклама.
SEO
SEO (Search Engine Optimisation) оптимизация означава оптимизация за интернет търсачки. От всички похвати на дигиталния маркетинг оптимизацията на уеб страници за онлайн търсачки е от най-голямо значение. Причината за това е, че основният трафик към уеб сайтовете в глобален мащаб са потребителските търсения чрез интернет търсачки, като Google отговаря за 75% от всички търсения. От това се облагодетелстват предимно уеб сайтовете, които се класират на първа страница или, за да бъдем по-точни, първите три до пет резултата получават основния процент от генерирания трафик.
Маркетинг в социални мрежи
Маркетингът в социалните мрежи включва Фейсбук маркетинг, Instagram, Twitter, Google+, както и всички останали социални мрежи. Близо 80% от онлайн потребителите използват Facebook. Подобен е процентът на потребителите на Facebook, които използват тази платформа и за професионални нужди. Огромен е процентът на онлайн потребителите, които използват ежедневно останалите социални мрежи. Не е учудващо в такъв случай, че социалните медии са един от основните източници на продажби и трафик към уеб сайтовете.
Email маркетинг
Email маркетингът е високо ефективна форма на дигитален маркетинг, която се състои в разпращане на email съобщения до кръг от потенциални и настоящи клиенти. Целта му е да създаде реални клиенти от потенциалните такива, като направи случайните купувачи редовни клиенти. Въпреки осезаемото присъствие на социалния маркетинг в последните години и спама, email маркетингът остава една от най-ефективните форми на дигитална реклама.
Content marketing
Content marketing или маркетинг базиран на интернет съдържание е стратегически маркетингов подход, който се състои в създаването и разпространяването на полезно, уместно и последователно съдържание, за да бъде привлечен и запазен интереса на конкретна аудитория към услугата или продукта, който се рекламира и като резултат да провокира активност спрямо него. Основен подход за реализиране на тази стратегия е създаването на фирмен блог. Публикуването на поне 16 статии месечно може да увеличи трафикът към сайта Ви повече от 3 пъти.
Видео реклама
Видео рекламата е иновативен, насочен към бъдещето маркетингов подход. Видео рекламата може да съдържа информация, както за бранда или продукта, така и обучения, събития, като по този начин не само информира, но и ангажира потребителите. Огромен процент от онлайн потребиелите търсят клипове с информация за даден продукт преди да го поръчат и биха били по-склонни да пристъпят към поръчка след гледането на такъв. До 2021 година употребата на клипове се очаква да заеме основен дял от интернет рекламата.
PPC
Pay Per Click (PPC) е форма на интернет реклама, при която се плаща определена сума всеки път, когато потребител кликне върху дадена реклама. Т.е. трафикът, който Вашият сайт получава при този тип дигитална реклама е не органичен, а платен. След изчерпване на депозираната сума рекламата се преустановява. Най-разпространеният тип PPC реклама е Google Ads, при която сайтът Ви е на челни позиции в Google до изчерпване на сумата депозирана за реклама. Други популярни и ефективни форми на PPC реклама са Facebook Ads и платената реклама в Youtube.